زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

خداحافظی بیرانوند از فوتبال ایران صحت ندارد

  • کد خبر: ۵۰۹۳
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
خداحافظی بیرانوند از فوتبال ایران صحت ندارد
بیرانوند معتقد است حکم کمیته انضباطی علیه او ناعادلانه است همین مساله باعث شده تا در اظهاراتی عجیب از ترک فوتبال ایران بگوید. با این حال گمانه زنی‌ها حکایت از بازگشت احتمالی او از این تصمیم دارد. 

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ورزش سه، خداحافظی از فوتبال به خاطر محرومیت یک جلسه‌ای و آنهم به خاطر تخلفی که در پایان بازی با تراکتور از آن سند منتشر شده است؛ البته که تصمیم منطقی به نظر نمی‌رسد و اطرافیان علیرضا در صحبت‌هایی که با او داشتند سعی کردند او را متقاعد کنند و موفق به انجام این کار هم شده اند.
علیرضا قصد داشت با انتشار ویدئویی دلایل تصمیم خود را برای هواداران تیم پرسپولیس تشریح کند که به توصیه دوستان فعلا از خداحافظی منصرف شده است.

حضور بیرانوند در تمرین پرسپولیس

با این حال بر اساس اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که پس از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرده بود که از فوتبال خداحافظی می کند، روز یک‌شنبه  در تمرین سرخپوشان حضور یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->